Veel gestelde vragen (FAQ)

Bestellingen & levering

Wat is de status van mijn bestelling?
Na je bestelling ontvang je per e-mail een bevestiging en een track & trace-link zodra je pakket is verzonden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je contact opnemen met onze klantenservice om wijzigingen door te voeren.

Waar leveren jullie naartoe?
Wij leveren in Nederland en België. Voor internationale leveringen kun je ons altijd even contacteren.

Vanwaar verzenden jullie?
Alle bestellingen worden verzonden vanuit ons magazijn in Nederland.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?
Bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 17:00 uur worden dezelfde dag nog verzonden.

Bieden jullie snelle verzending aan?
Ja, in de meeste gevallen heb je je bestelling de volgende dag in huis.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Je ontvangt een track & trace-link zodra je bestelling is verzonden. Hiermee kun je je pakket realtime volgen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij de levering?
De bezorger probeert het bij de buren of laat een bericht achter met de volgende bezorgpoging of afhaalpunt.

Bieden jullie levering de volgende dag aan?
Ja, bestellingen vóór 17:00 uur worden doorgaans de volgende dag geleverd (binnen NL).

Wat als ik wil annuleren of me bedenk?
Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Als je bestelling nog niet verzonden is, annuleren we deze direct.

Wat te doen als mijn bestelling beschadigd is?
Maak foto’s van de schade en neem contact met ons op. We zorgen snel voor een passende oplossing.


Betalen

Welke betaalmethodes accepteren jullie?
Wij accepteren o.a. iDEAL, creditcard en PayPal.

In welke valuta word ik gefactureerd?
Alle betalingen en facturen zijn in euro (€).

Bieden jullie een betaalmogelijkheid in 3 of 4 termijnen?
Op dit moment bieden we geen gespreide betaling in termijnen aan.


Retouren & ruilen

Accepteren jullie retourzendingen? Wat is jullie beleid?
Ja, je kunt je bestelling binnen 14 dagen retourneren, mits ongebruikt en in originele verpakking.

Kan ik een artikel ruilen?
Nee, dit kan niet, als je problemen hebt kun je gerust contact opnemen met onze klantenservice.

Zijn retouren gratis?
Retourkosten zijn in principe voor de klant, tenzij er sprake is van een fout of defect product.

Hoe lang duurt het om een retour te verwerken?
Na ontvangst verwerken we je retour binnen 5 werkdagen en krijg je je geld teruggestort.


Over Kabelnodig.nl

Bieden jullie een referral-programma aan? Hoe werkt dat?
Op dit moment hebben wij geen referral-programma.

Doen jullie aan groothandel?
Nee, momenteel bieden wij geen groothandel aan.

Hebben jullie fysieke winkels?
Nee, wij zijn een online webshop.

Bezoeken jullie markten of beurzen? Zo ja, waar en wanneer is de volgende?
Nee, wij verkopen uitsluitend online via Kabelnodig.nl.

Wat zeggen klanten over jullie?
Onze klanten waarderen ons om de snelle levering, scherpe prijzen en de kwaliteit van onze kabels.

Als ik met jullie wil samenwerken, wie kan ik dan contacteren?
Stuur een e-mail naar onze klantenservice en we brengen je in contact met de juiste persoon.

Welke maten bieden jullie aan?
Veel kabels zijn in meerdere lengtes beschikbaar. De beschikbare maten staan steeds duidelijk vermeld bij elk product.

Bieden jullie maatwerk aan?
Op dit moment niet.

Bieden jullie personalisatie aan?
Nee, wij bieden geen personalisatie aan.

Wanneer hebben jullie dit bedrijf opgericht?
Kabelnodig.nl is opgericht in 2025.

Wie is de oprichter?
Kabelnodig.nl is opgezet door een team van enthousiaste specialisten met passie voor technologie en audio/video-oplossingen.